Pagina's

zondag 2 september 2012

The Cliff
Oh mum I feel so scared, 
Is it death to which I'm near?
Mother laughed and the boy was told
Yes, but you ought not to worry, my dear

Een klein gedicht dat ik laatst heb geschreven. Afgelopen maandag werd ik 16, en heb ik het boek ''The Melancholy Death of Oyster Boy'' van Tim Burton gekregen. Al zijn gedichtjes hebben met de dood te maken, maar met een grappig/slim tintje. Ik kreeg opeens inspiratie! Verder heb ik nog een Merlin poster gehad, een harddisk, armband, notebook, ketting en de Hunger Games DVD + BHS. Het was een superdag :) (En nee, ik heb geen drank op -)
Ik heb trouwens ook heel erg mooie videos gehad van vrienden op YouTube. Vroeger was het idee dat elk iemand dat je ontmoette een stalker of oude vent was, maar we hebben een heel leuke groep van onwijs gezellige mensen die allemaal ook nog eens zeer getalenteerd zijn als het op Sony Vegas aankomt. Vind het geweldig om te weten dat ik altijd mijn verhalen bij hen kwijt kan en dat ze deze prachtige videos voor mij maken. Ik krijg de lach meestal niet van mijn gezicht af voor de rest van de dag. Dankjewel lieverds! :)
Nu zit ik alweer in de vijfde van het gymnasium en elke leraar begint al over PTA's en SE's te zeuren *zucht*. Gelukkig kan ik af en toe even het drukke wereldje ontsnappen door wat video's te maken, te photoshoppen, of te schrijven. Mijn verhaal over Merlin&Arthur (zie vorige post) is al helemaal af, en moet alleen nog uitgetypt worden. YAY!
Verderrrrr, ik ben nu partner van YouTube! Echt onwijs gaaf! Als je een bezoek brengt aan mijn kanaal (rechts in de balk een link) zie je dat ik een hele nieuwe layout heb. Verder kan ik zelf mijn thumbnails bepalen en dat ik gewoon ubercool. :) Maar het mooiste is nog, ik kan GELD verdienen :O Dat had ik echt nooit durven dromen. Ik heb wel wat beperkingen wat muziek betreft - ik mag bijv niet liedjes met copyright gebruiken - maar als ik dat wel wil, kan ik de video ook niet claimen. Hoeveel ik precies ga verdienen is nog niet helemaal zeker, ik heb net m'n eerste geclaimde video geupload en toen mijn broertje hem bekeek kreeg hij ook idd reclame. Ik heb best wel een hekel aan reclame, maar toen sprong ik echt vijf minuten blij door de gang. ''Het werkt! Het werkt!''
Haha, in ieder geval, iedereen veel succes met school en dan ga ik me maar weer eens op mijn informatica storten.

Hugs and kisses,
Nynke

2 reacties:

Unknown zei

Mooi gedicht!

Nynke zei

Dankjewel! :)

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Nynke
Good morning. De naam is Nynke. Ik ben 17 jaar, verslaafd aan youtube, boeken, photoshop, sony vegas, muziek, schrijven: "Creativity is a drug I cannot live without." aka Cecil B. DeMille (1881 - 1959)
Mijn volledige profiel tonen

Youtube

Ask Away

Blog Archive