Pagina's

vrijdag 15 juni 2012
Hoi allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets geschreven heb. Er is zoveel gebeurd waardoor het niet kon, maar, voornamelijk geef ik 'het leven' de schuld. Er is altijd wel iets te doen en dingen voor school gaan helaas toch voor. Ik zit momenteel in mijn proefwerkweek, volgende week woensdag heb ik vakantie. Ik kijk er echt naar uit. Kan ik weer lekker verhalen schrijven, wat één van mijn grootste hobby's is. Het plaatje hierboven is een banner om je wat enthousiast te maken voor het verhaal dat ik schrijf over Merlin en Arthur. Het speelt zich af tijdens kerst, en Arthur realiseert zich dat Merlin iets meer is dan een bediende... Jup, er komt wat zoenen in voor. Ik weet niet, maar het wachten op seizoen vijf killt me en dan gebeuren deze rare dingen. In ieder geval, ik maak het niet te bont. Ik heb al genoeg verhalen gelezen over 'Merthur' die me net iets te ver gingen hahaha. Plus, ik heb een verassend einde bedacht, dus lezen! Het is overigens mijn eerste verhaal in het Engels, dus ik hoop dat het goed leesbaar is. *fingers crossed*
Verder heb ik wat supergaaf nieuws, PopSugarTV heeft me gevraagd of ik interesse heb voor het PopSugar Partner Network. Dat betekent dat ik misschien geld kan gaan verdienen met mijn videos op youtube! Zou echt te gek zijn! Morgen hoop ik ze terug te kunnen mailen voor verdere informatie. Ik ben zo blij hiervoor, echt geweldig!!
Nou, dat was het wel zo'n beetje in Nynkeland, hoe gaat het met jullie?
Het beste en een dikke knuffel,
Nynke

0 reacties:

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Nynke
Good morning. De naam is Nynke. Ik ben 17 jaar, verslaafd aan youtube, boeken, photoshop, sony vegas, muziek, schrijven: "Creativity is a drug I cannot live without." aka Cecil B. DeMille (1881 - 1959)
Mijn volledige profiel tonen

Youtube

Ask Away

Blog Archive