Pagina's

maandag 23 april 2012
Heehee, alles goed met jullie? (I'm on a roll :D) Ik zat dus wat in mijn blog rond te kijken en toen zag ik opeens de ten day challenge die ik al rond 30 januari zou doen en vandaag de dag, 23 april nog steeds niet gedaan heb. Shame on me. Dus ik ga ze proberen, in dit zinloze tussenuur, in één keer allemaal te beantwoorden.

Day 01. Tell about the best day of your life. Die is lastig, want ik heb wel meerdere geweldige dagen gehad. Toen ik in Maleisie was misschien? Of die 9,1 voor natuurkunde? Wat nu als eerste in me opkomt is met dolfijnen zwemmen, maar dat heb ik nog nooit gedaan. Maar stel dat het ooit ervan komt, dan zou dat de meest geweldige dag ooit zijn, daar ben ik zeker van.

Day 02. Who has made the biggest impact in your life, and why? Mmm, waarschijnlijk een jongen. Want toen ik hem duidelijk maakte dat ik hem leuk vond (we waren al ongeveer een jaar goede vrienden), vertelde hij me dat hij een ander leuk vond maar, ondanks alles zijn we goede vrienden gebleven. Ik respecteer een jongen echt als hij altijd de waarheid spreekt. En niet dat hij zegt dat hij met je mee wil iets leuks doen en tenslotte je met een smsje (na drie weken niet antwoorden op je mailtjes) zegt dat hij je ''toch'' niet zo leuk vindt. Daar kan ik flink boos om worden.

Day 03. Worst injury you got, and how you got it. Ik was aan het dansen, ik was een jaar of acht denk ik, en toen viel ik in de coulisse omdat de vloer blijkbaar was afgelopen. Toen lag heel mijn knie open maar ik wilde per sé geen plijster ook al bloedde het als een gek, omdat mijn vader een keer had gezegd dat je beter geen plijster kon nemen.

Day 04. The most heartbroken you have been, tell the story. Waarschijnlijk het verhaal van day 02.

Day 05. A random funny story. Ik kon niet meer op het woord voor ijsklontje komen en was er heilig van overtuigd dat het een waterblokje heette, wat ik in mijn drinken wilde.

Day 06. Where have you traveled? Zie day 01. Maleisie, Noorwegen, Ierland, Corsica, Canada, best veel. Ik vind het ook geweldig dat ik de kans krijg al deze landen te zien. 

Day 07. Have you told anyone your deepest secret? If so, what was their reaction? Tumtumtum, dat zou ik echt niet weten. Het enige echte geheim was ooit dat ik 'die' bepaalde jongen leuk vond en hun reactie was: FOTO!

Day 08. Tell about an adventure you have had. The Hunger Games en Harry Potter lezen was the best adventure EVER.

Day 09. What were you like as a child? Ik was, volgens mijn ouders, de liefste van ons vier (ik heb nog twee broertjes en één broer). En ik hield ervan om mijn muts op te houden in huis, haha.

Day 10. The best thing that has ever happened to you? Youtube en al deze geweldige mensen ontmoeten die ik van youtube ken.

Dat was 'm alweer! Dankje voor het lezen, dit is misschien wel de langste blog ooit haha. Hoop dat hij een beetje leuk was.
Groetjes en dikke knuffels,
Nynke

0 reacties:

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Nynke
Good morning. De naam is Nynke. Ik ben 17 jaar, verslaafd aan youtube, boeken, photoshop, sony vegas, muziek, schrijven: "Creativity is a drug I cannot live without." aka Cecil B. DeMille (1881 - 1959)
Mijn volledige profiel tonen

Youtube

Ask Away

Blog Archive