Pagina's

maandag 14 januari 2013
Hoooi allen,

Waar zal ik deze keer eens beginnen? Misschien met het feit dat ik zo druk ben geweest met series kijken, tumblr, twitter en alles wat eigenlijk megaonzinnig is en waar je niks van leert enzoooo. Maar ik heb ook nog school. En school vindt het leuk leerlingen te kwellen. NET ALS DE MERLIN SCHRIJVERS.
Want, hoe, HOE konden de schrijvers Arthur zomaar vermoorden en de magic reveal doen in één aflevering? Echt, schiet me maar neer, ik vond het veel te emotioneel. Ik was op skivakantie dus heb gelivestreamd op mijn vaders PC, maar hij keek de hele tijd heel vreemd naar me omdat ik zat te hyperen... Hij snapt me niet. En mijn broer dan: ''uuuh stel je niet aan, het is maar een **** serie.'' Maar ja, ik kan het niet helpen. Mijn zaterdagen zijn nu heel saai.
Bovendien ga ik te vaak naar de bioscoop de laatste tijd. Een paar weken geleden heb ik Anna Karenina gezien (Aaron Johnsen en Jude Law zijn GODEN), en nu ga ik weer mit meine Freund naar Les Misérables.
Ook ben ik weer aan het schrijven geslagen en heb ik een verhaal over Merlin/Arthur op skivakantie geschreven (ja die ontstond toen ik op skivakantie was en het gewoon 6 graden was IPV -6!!! Miauw)
http://www.fanfiction.net/s/8856818/1/Only-the-sweetest-words-remain

Nu ga ik, want de bel gaat zo en dat betekent dat ik pauze heb - and I'm starving.
Sorry voor de kortheid! :O

Love Always,
Nynke

PS: Ja ik ben Perks of Being a Wallflower verslaafd - die heb ik dus ook laatst in de bios gezien. Logan Lerman en Emma Watson en Ezra Miller --- *valt flauw*

0 reacties:

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Nynke
Good morning. De naam is Nynke. Ik ben 17 jaar, verslaafd aan youtube, boeken, photoshop, sony vegas, muziek, schrijven: "Creativity is a drug I cannot live without." aka Cecil B. DeMille (1881 - 1959)
Mijn volledige profiel tonen

Youtube

Ask Away

Blog Archive