Pagina's

zaterdag 17 maart 2012
Heee allemaal,
Ik heb een intro zin nodig, vind je niet? Net als Bardo altijd zegt: 'Yo whatup gasten?', heb ik ook een zin nodig. Namaste? Goodmorrrrning? Nee, dit schiet niet op. Verder met de blog: sinds het begin van de voorjaarsvakantie is er best veel gebeurd. In de vakantie ben ik wezen skiĆ«n, wat super was - vanuit onze bungalow kon je zo de piste op! Een dag was het echt superwarm, dat was heel maf. Toch lekker bewogen en de frisse lucht tot me genomen, wat ik heel erg miste toen ik weer in Nederland was: het was net of ik minder lucht kon inademen. Op vakantie lekker een heel aantal pagina's geschreven voor mijn boek. Als het ooit afkomt ga ik echt gillen. En nog meer als ik het zelf ga publiceren - of een uitgeverij interesse toont! Of niet, dan ga ik alsnog gillen hahaha ;p 
Vandaag heb ik Pretty Little Liars aan het kijken. Ik moet nog 3,5 aflevering voor dinsdag kijken, want dan moet ik de finale van seizoen 2 kijken voordat ik gigantisch gespoild wordt op tumblr, facebook, youtube en whatsapp. En to be honest: ik vind het echt spannend! Net zo spannend als toen ik vrijdag aan een radioquiz mee wilde doen en moest wachten op een telefoontje (twee uur radio geluisterd, zelfs mijn vriendins internetabonnement op zitten te maken...), maar ik werd niet gebeld en toen ging mijn prijs van twee hongerspelen biostickets en een reis naar Londen aan mijn neus voorbij.
Trouwens, ik ga flauwvallen volgende week: EINDELIJK de Hongerspelen in de bioscopen! Ik zal wel iets posten als ik hem heb gezien :)
Ik had vorige week proefwerkweek, was geweldig (sarcastisch) maar die zaterdag daarvoor was nog geweldiger (niet sarcastisch), want ik ben naar een concert van Tyler Ward geweest met Sharona en Carina! Echt geweldig dagje in Amsterdam gehad en een leuke zwerver ontmoet en we stonden eerste rij en Tyler had een megasuper voorprogramma met Nick Howard, een van de beste dingen die me ooit had kunnen overkomen daar. Echt, alsjeblieft, neem eens een kijkje op zijn youtubekanaal. (PS: ik begin te wennen aan de nieuwe vormgeving haha!) Hoe dan ook, Nick is een te gek persoon. Zulke personen zouden er meer op de wereld moeten zijn. Hij had op mijn video gereageerd, waarin ik een liedje van hem had gebruikt (ga even na hoeveel berichtjes hij per dag krijgt). 'This is so awesome,' schreef hij, 'thank you for using my music!' Ik was zo blij en dat ben ik nog steeds - en toen begon mijn randomdance-neiging weer op te spelen, wat gebeurt als ik extreem happy ben, om alles lach en AAA-positief ben. Dus ik ging dansend het weekend in en ik hoop dat dat volgende week zo blijft met alle geweldige dingen die gaan komen!
Dus doe een gek dansje en wees blij, want voor je het weet is het weekend alweer over! 
Happy #A-day en happy Hunger Games!
Big kiss,
Nynke

0 reacties:

Een reactie posten

About Me

Mijn foto
Nynke
Good morning. De naam is Nynke. Ik ben 17 jaar, verslaafd aan youtube, boeken, photoshop, sony vegas, muziek, schrijven: "Creativity is a drug I cannot live without." aka Cecil B. DeMille (1881 - 1959)
Mijn volledige profiel tonen

Youtube

Ask Away

Blog Archive